zondag 30 november 2014

De BABY BLUES.

Waar geniet ik van?
JE zou misschien denken, kan je nog wel ergens van genieten, nou zeker weten !!!
Het voelen van ons kindje bijvoorbeeld. die beweegt er flink op los! haha, dat wordt net zoń druktemakertje als mij, zeg ik weleens tegen Bas. ¨Oh jee..... ik houd mijn hart vast¨ krijg ik dan te horen. ¨Ach, zeg ik dan, een vrolijk, spontaan, levendig kind, dat is toch geweldig??
Waarop het stil wordt aan de andere kant van de kamer. :)
Verder kan ik heel erg genieten van bij mijn lieve ouders zijn!!
En mijn zus, vriend, bas, joep en guus, oma in huis hebben, om heerlijk op de donderdag, vaste prik, met zijn allen te eten op de Kloosterweg !! 
Wandelen in de Duinen/ Roestelberg, en daarna lekker wat drinken of heerlijk lunchen!!
Met een vriendin gezellig ergens gaan lunchen. Bijv. bij het Galgewiel. Met Ilse of Marielle! 
Dagelijks om 1800-1900 u. De Bold & the Beautiful kijken, heerlijk daar geniet ik echt van !!!
OP de bank zitten met een plaidje, lichtjes aan en relaxed tv kijken. 
Baby spulletjes/kleertjes kopen. Sharon zei laatst : ¨Mijn god, jullie zijn straks ingebouwd als de kleine er is¨. HAHA eh ja.... dat kan wel eens kloppen.... eh.... 
Maar....
als ik Bas weer eens hoor klagen, ¨Wat heb je nou weer meegenomen/ gekocht...??¨
(hij wordt aardig hopeloos van mijn kooplust mbt baby spulletjes.. hihi)
Zeg ik steevast: ¨Schat dit hebben we ECHT nodig¨
En, dit was gratis, en dit heb ik met korting gekocht, en nogmaals, we hebben het allemaal nodig!
En ik heb voor laminaat gekeken, kijk wat vind je hier van..??
En ik heb kleuren staaltjes mee voor op de muur. mooi he??
zoals je ziet, druk in de BABY BLUES.. XXX

Geen opmerkingen: