zondag 30 november 2014

Klusjes tijdens de 1e chemo


Terwijl ik daar aan het infuus lag, gingen er nog allerlei praktische to-do dingen door mijn hoofd.
“Bas, wil je dalijk even naar Gynaecologie afdeling lopen om mijn urine af te geven?
En te vermelden dat die van 13 november (gisteren) was.”
“ Wil je dat niet vergeten, dat is echt belangrijk.”

Uit de urine kunnen ze namelijk het eiwit gehalte halen, waardoor ze eventuele zwangerschaps vergiftiging kunnen herleiden.


En zou je bij de apotheek in het ziekenhuis alvast de Anti Misselijkheids medicijnen op willen halen? Dan heb ik preventief al iets in huis, mocht het op gaan spelen.

Oh, en wil je aan de balie hier (afd. Hematologie) even het lijstje met de Nieuwe afspraken met de gynaecologe opvragen??

Dan hebben we dat ook allemaal geregeld! Hoor ik mezelf zeggen.

Uiteraard was mijn allerliefste, en behulpzame lieverd, me zoals altijd bereid te helpen en ondersteunen waar hij kan. En zonder enig gemor ging hij de to do dingetjes doen.
De schat!



Geen opmerkingen: